Miłować Boga

Witam was wszystkich w kolejną niedzielę😘 Pogoda na dworze coraz piękniejsza w końcu maj, więc najwyższy czas na piękną pogodę💗 Zapraszam na kolejne rozważania dzisiejszego Słowa Bożego.
_______________________________
 Jezus powiedział do swoich uczniów: «Jeżeli Mnie miłujecie, będziecie zachowywać moje przykazania. Ja zaś będę prosił Ojca, a innego Pocieszyciela da wam, aby z wami był na zawsze, Ducha Prawdy, którego świat przyjąć nie może, ponieważ Go nie widzi ani nie zna. Ale wy Go znacie, ponieważ u was przebywa i w was będzie. Nie zostawię was sierotami: Przyjdę do was. Jeszcze chwila, a świat nie będzie już Mnie oglądał. Ale wy Mnie widzicie, ponieważ Ja żyję i wy żyć będziecie. W owym dniu poznacie, że Ja jestem w Ojcu moim, a wy we Mnie i Ja w was. Kto ma przykazania moje i zachowuje je, ten Mnie miłuje. Kto zaś Mnie miłuje, ten będzie umiłowany przez Ojca mego, a również Ja będę go miłował i objawię mu siebie».
[J 14, 15-21]

Chyba każdy rodzic, gdy zbliża się jego śmierć zastanawia się czy zapewnił dobrą przyszłość swojemu dziecku, zadaje sobie pytania; "Czy moje dziecko poradzi sobie?" itd. 
Jezus czyni tak samo, kilka godzin przed swoją śmiercią mówi uczniom, że o nich nie zapomni. 
Na początku tego rozważaniu pomyśl, że Jezus własnie w tej chwili myśli o Tobie i chce Ci przekazać coś szczególnego.

Jezus mówi do nas czy to przez Słowo Boże, Eucharystie czy Sakrament Pokuty. On mówi, bo chce cię nauczyć miłości i zmienić cię w lepszego człowieka. Pomoże ci poznać prawdę o sytuacji, w której się teraz znajdujesz. Postaraj się wsłuchiwać w Słowo całym sobą…

Duch prawdy chce przenikać twoje serce; wesprzeć cię przy podjęciu dobrych decyzji; Pragnie być twoim obrońcą i orędownikiem. Poproś Go, aby cię inspirował, aby pomagał ci odkrywać to, co przybliży cię do Boga i do ludzi, wśród których żyjesz.

Bóg powiedział: „Nie zostawię Cię samego z problemami którymi się zmagasz." On nigdy Cię nie zostawi bez wsparcia. Postaraj się teraz wsłuchać jeszcze raz w słowa dzisiejszej Ewangelii i znaleźć słowa, które Bóg kieruje właśnie do CIEBIE! 

Bóg nigdy nie zapomni o Tobie, nigdy też nie odsunie się od ciebie pomimo twoich grzechów, upadków czy zaniedbań wobec niego. I jeśli nie masz o coś żal do Boga to powiedz Mu to podczas modlitwy - On na pewno się nie obrazi - On weźmie to na "klatę". 
Zaufaj Mu, a zaczną się dziać cuda w twoim życiu 💗💗💗

______________________________________
Dziękuję, że tak chętnie czytacie moje wpisy. Jest mi naprawdę miło. Wpadłam na pomysł, żeby zorganizować mały konkurs, Co wy na to? Jeśli dobijemy do 20 tyś wyświetlenie ogłoszę konkurs z ciekawymi nagrodami.

Komentarze

Popularne posty