PIERWSZE URODZINY! 馃巶

Cze艣膰 moi kochanie :* Wiem, 偶e d艂ugo nie by艂o post贸w ale nadmiar obowi膮zk贸w i nauki w szkole nie pozwoli艂o mi pisa膰 tutaj post贸w, kolejno by艂y 艣wi臋ta Bo偶ego Narodzenia, kt贸re chcia艂am sp臋dzi膰 z najbli偶szymi bez tych telefon贸w, laptop贸w i tablet贸w. Mam nadziej臋, 偶e rozumiecie sytuacj臋. A jak wy sp臋dzili艣cie 艣wi臋ta? Czy narodzi艂 si臋 w waszych sercach B贸g? Ja stara艂am si臋 prze偶y膰 te 艣wi臋ta tak bardziej duchowo, bo wiadomo te media, reklamy og贸lnie ca艂a komercja, kt贸ra si臋 wkrad艂a i chc臋 zabra膰 nam NASZE POLSKIE TRADYCJE. Pokazuje ona, 偶e 艣wi臋ta to choinka, bogate prezenty i st贸艂 uginaj膮cy si臋 od jedzenia, a nie pokazuj膮, 偶e w te 艣wi臋ta narodzi艂 si臋 nasz ZBAWICIEL. 
A jakie jest wasze zdanie na temat komercyjnych 艣wi膮t? Ch臋tnie pos艂ucham waszych opinii na ten temat. 


Pewnie zastanawiacie si臋 sk膮d tytu艂 tego posta, a to dlatego, 偶e dzi艣 mija dok艂adnie rok od za艂o偶enia tego bloga. Sama by艂am zaskoczona, 偶e to tak szybko zlecia艂o i przez ten rok jest ju偶 was tutaj ponad 30 tysi臋cy. Serce mi ro艣nie, 偶e chc臋 wam si臋 odwiedza膰 mojego bloga.
Naprawd臋 serdecznie wam dzi臋kuj臋 za wasz膮 obecno艣膰 tutaj. Dzi臋kuj臋 wszystkim i ka偶demu z osobna 馃挆馃挆馃挆馃挆




Z okazji tego, 偶e jutro sylwester i nie b臋d臋 mia艂a kiedy napisa膰 posta, wi臋c nowe rozwa偶ania powr贸c膮 po nowym roku. Dzi臋kuj臋 za wyrozumia艂o艣膰. Chcia艂abym wam 偶yczy膰 w nadchodz膮cym roku du偶o zdrowia, szcz臋艣cia, pomy艣lno艣ci, pe艂ni 偶ycia, aby B贸g by艂 w waszym 偶yciu na pierwszym miejscu oraz spe艂nienia wszystkich marze艅. Do siego roku! 

Komentarze

Popularne posty